Webbies 4 Ever!

Log in

I forgot my password




You are not connected. Please login or register

Outfit thread!

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 3]

26 Re: Outfit thread! on Sun Nov 09, 2008 10:45 pm

CatKween

avatar
Platinum Webkinz
Platinum Webkinz
i tried taking a picture then hosting it on photofiltre and it turned out ok!!

I think it's cool to just make the whole outfit from top to bottom.

but since this is Mags' thread...let's let her call the shots.

View user profile http://www.webbies4ever.net

27 Re: Outfit thread! on Sun Nov 09, 2008 10:47 pm

doglover9m

avatar
Moderator
Moderator
I'll fix the links...But Its really too ard to put the pictures up....


_________________

OFFICIALLY...TEAM JACOB! GO NEW MOON!

Name: Happy Birthday Cuz(Its name is Tessie!)
View user profile

28 Re: Outfit thread! on Sun Nov 09, 2008 10:49 pm

CatKween

avatar
Platinum Webkinz
Platinum Webkinz
i know mags..it's confusing.just take your time.

don't feel rushed because there is no time limit!

View user profile http://www.webbies4ever.net

29 Re: Outfit thread! on Sun Nov 09, 2008 10:56 pm

doglover9m

avatar
Moderator
Moderator
i guess I fixed it a bit...JCpenny is having porbs...wanna order anthing?


_________________

OFFICIALLY...TEAM JACOB! GO NEW MOON!

Name: Happy Birthday Cuz(Its name is Tessie!)
View user profile

30 Re: Outfit thread! on Sun Nov 09, 2008 11:02 pm

CatKween

avatar
Platinum Webkinz
Platinum Webkinz
W4E user:
Any specific colors:Rainbow...basically anything
Favorte store/stores:Wetseal is a good store!
Occasion:Going out to dinner with my friends..but not too dressy
Accesories you want me to include:neclace,earrings,bracelet,and a hair clip
Ears pierced?:yes
Budget:idk
Shoes?:anything that matches!
Anything else:i want everything from wetseal.com.

View user profile http://www.webbies4ever.net

31 Re: Outfit thread! on Sun Nov 09, 2008 11:12 pm

doglover9m

avatar
Moderator
Moderator
CatKween wrote:W4E user:
Any specific colors:Rainbow...basically anything
Favorte store/stores:Wetseal is a good store!
Occasion:Going out to dinner with my friends..but not too dressy
Accesories you want me to include:neclace,earrings,bracelet,and a hair clip
Ears pierced?:yes
Budget:idk
Shoes?:anything that matches!
Anything else:i want everything from wetseal.com.
OK!
Shirt: http://www.wetseal.com/catalog/product.jsp?categoryId=176&subCategoryId=215&productId=15438
jeans: http://www.wetseal.com/catalog/product.jsp?categoryId=102&subCategoryId=563&productId=13682
Bracelets: http://www.wetseal.com/catalog/product.jsp?categoryId=106&subCategoryId=545&productId=15402
necklace: http://www.wetseal.com/catalog/product.jsp?categoryId=106&subCategoryId=545&productId=15242
earrings: http://www.wetseal.com/catalog/product.jsp?categoryId=106&subCategoryId=545&productId=15443
hair clip: ((sorry couldnt find it at wet seal)) http://claires.com/product.asp?name=prod&color=pink&rcid=31&id=4555&scid=38
and shoes!: http://www.wetseal.com/catalog/product.jsp?categoryId=109&subCategoryId=207&productId=13997
((dang i shoulda gotten those shoes.xD)


_________________

OFFICIALLY...TEAM JACOB! GO NEW MOON!

Name: Happy Birthday Cuz(Its name is Tessie!)
View user profile

32 Re: Outfit thread! on Sun Nov 09, 2008 11:15 pm

CatKween

avatar
Platinum Webkinz
Platinum Webkinz
OH MY GAWSH!!!!!!

I LOVE THAT OUTFIT!!!!

ok i love that shirt too!!!!!!!!AHHH!!!!!!!!!!

Crazy Crazy

i love everything about that outfit!


wetseal has cute stuff huh?

View user profile http://www.webbies4ever.net

33 Re: Outfit thread! on Sun Nov 09, 2008 11:25 pm

doglover9m

avatar
Moderator
Moderator
Yepp it does!
My mom used to be a sales rep there!She worked in Hawaii before I was born!


_________________

OFFICIALLY...TEAM JACOB! GO NEW MOON!

Name: Happy Birthday Cuz(Its name is Tessie!)
View user profile

34 Re: Outfit thread! on Sun Nov 09, 2008 11:26 pm

CatKween

avatar
Platinum Webkinz
Platinum Webkinz
omygawsh she is lucky!!

I love that outfit and thanks a bunch for doing that!!!

I love that shirt!i wish i had it!!

do you know if they have a store close by where we live?

View user profile http://www.webbies4ever.net

35 Re: Outfit thread! on Sun Nov 09, 2008 11:28 pm

doglover9m

avatar
Moderator
Moderator
CatKween wrote:omygawsh she is lucky!!

I love that outfit and thanks a bunch for doing that!!!

I love that shirt!i wish i had it!!

do you know if they have a store close by where we live?
I dont really know I haevent been there.But today I went to umm payless I think it was or some shoe store...FAMOUS FOOTWEAR!And there are sorta similar shoes....couldnt get them cuz they came in 7's and 9's,but not in 8's.
=(
xDD.


_________________

OFFICIALLY...TEAM JACOB! GO NEW MOON!

Name: Happy Birthday Cuz(Its name is Tessie!)
View user profile

36 Re: Outfit thread! on Mon Nov 10, 2008 5:22 pm

doglover9m

avatar
Moderator
Moderator
BUMPPPPP!


_________________

OFFICIALLY...TEAM JACOB! GO NEW MOON!

Name: Happy Birthday Cuz(Its name is Tessie!)
View user profile

37 Re: Outfit thread! on Mon Nov 10, 2008 8:18 pm

TanMan

avatar
Senior Webkinz
Senior Webkinz
W4E user:Tanman
Any specific colors:Any type of blue
Favorte store/stores:Defy,Tilly's
Occasion:FUN AND FLIRTY!
Accessories you want me to include:a beanie,and skateboard
Ears pierced?:no
Budget:
Shoes?:Vans
Anything else:all the accesories!

View user profile http://tanman.forumakers.com

38 Re: Outfit thread! on Mon Nov 10, 2008 10:21 pm

doglover9m

avatar
Moderator
Moderator
TanMan wrote:W4E user:Tanman
Any specific colors:Any type of blue
Favorte store/stores:Defy,Tilly's
Occasion:FUN AND FLIRTY!
Accessories you want me to include:a beanie,and skateboard
Ears pierced?:no
Budget:
Shoes?:Vans
Anything else:all the accesories!
xDD.Flirty.xD.
Ok here ya go:
Shirt: http://www.tillys.com/tillys/variants.aspx?prod=141597210&ctlg=030_Kids&ctg=010_Kids_Boys_010_Tops&parentctg=010_Kids_Boys&rank=11&size=-1&source=1
Jeans: http://www.tillys.com/tillys/variants.aspx?prod=141228800&ctlg=030_Kids&ctg=010_Kids_Boys_022_Jeans&parentctg=010_Kids_Boys&rank=0&size=-1&source=1
Hat: http://www.defyboardshop.com/asp/Site/Products/index2.asp?ID=1420
Skateboard: http://www.defyboardshop.com/asp/site/Products/SkateboardBuilder.asp?Q1=13&Q2=39


_________________

OFFICIALLY...TEAM JACOB! GO NEW MOON!

Name: Happy Birthday Cuz(Its name is Tessie!)
View user profile

39 Re: Outfit thread! on Tue Nov 11, 2008 12:27 am

TanMan

avatar
Senior Webkinz
Senior Webkinz
doglover9m wrote:
TanMan wrote:W4E user:Tanman
Any specific colors:Any type of blue
Favorte store/stores:Defy,Tilly's
Occasion:FUN AND FLIRTY!
Accessories you want me to include:a beanie,and skateboard
Ears pierced?:no
Budget:
Shoes?:Vans
Anything else:all the accesories!
xDD.Flirty.xD.
Ok here ya go:
Shirt: http://www.tillys.com/tillys/variants.aspx?prod=141597210&ctlg=030_Kids&ctg=010_Kids_Boys_010_Tops&parentctg=010_Kids_Boys&rank=11&size=-1&source=1
Jeans: http://www.tillys.com/tillys/variants.aspx?prod=141228800&ctlg=030_Kids&ctg=010_Kids_Boys_022_Jeans&parentctg=010_Kids_Boys&rank=0&size=-1&source=1
Hat: http://www.defyboardshop.com/asp/Site/Products/index2.asp?ID=1420
Skateboard: http://www.defyboardshop.com/asp/site/Products/SkateboardBuilder.asp?Q1=13&Q2=39
lol Yeah.. Rolling on the floor

It was Cat's idea... She likes this thread a lot. Very Happy

View user profile http://tanman.forumakers.com

40 Re: Outfit thread! on Tue Nov 11, 2008 12:18 pm

CatKween

avatar
Platinum Webkinz
Platinum Webkinz
your getting beat up 3 times as hard now.

BECAUSE YOU TOLD!!!!

Tanner can't feel comfortable around the word flirty. afraid

View user profile http://www.webbies4ever.net

41 Re: Outfit thread! on Tue Nov 11, 2008 12:22 pm

CourtneyKong

avatar
Ultimate Webkinz
Ultimate Webkinz
LOL Cat you are funny!!Rofl

W4E user:CourtneyKong
Any specific colors:Light blue and pink
Favorte store/stores:any store is fine
Occasion:nope
Accesories you want me to include:Smilie Faces!!!!
Ears pierced?:Yes!
Budget:nope
Shoes?:Converse or Vans
Anything else:SMILIE FACES!

View user profile

42 Re: Outfit thread! on Tue Nov 11, 2008 12:29 pm

CatKween

avatar
Platinum Webkinz
Platinum Webkinz
hEY!that was my idea you copyccat!

(ALL MY IDEA)

View user profile http://www.webbies4ever.net

43 Re: Outfit thread! on Wed Nov 12, 2008 7:35 pm

CatKween

avatar
Platinum Webkinz
Platinum Webkinz
can ya make Courtney's outfit?

View user profile http://www.webbies4ever.net

44 Re: Outfit thread! on Wed Nov 12, 2008 7:48 pm

doglover9m

avatar
Moderator
Moderator
Sorry I forgot!
This is gonna be a hard one.....I'm pretty tired sorry I can't get to it at the moment......It will be finished my saturday tho!


_________________

OFFICIALLY...TEAM JACOB! GO NEW MOON!

Name: Happy Birthday Cuz(Its name is Tessie!)
View user profile

45 Re: Outfit thread! on Wed Nov 12, 2008 7:54 pm

CatKween

avatar
Platinum Webkinz
Platinum Webkinz
bummer...0h well...when your busy your busy..i hope you can manage!we understand!

View user profile http://www.webbies4ever.net

46 Re: Outfit thread! on Wed Nov 12, 2008 7:57 pm

doglover9m

avatar
Moderator
Moderator
Court any specific stores....just name some....I'm blank!
xDD.


_________________

OFFICIALLY...TEAM JACOB! GO NEW MOON!

Name: Happy Birthday Cuz(Its name is Tessie!)
View user profile

47 Re: Outfit thread! on Wed Nov 12, 2008 8:00 pm

CourtneyKong

avatar
Ultimate Webkinz
Ultimate Webkinz
Um I guess Tilly's,JC penny's, Claires.

View user profile

48 Re: Outfit thread! on Wed Nov 12, 2008 11:26 pm

CatKween

avatar
Platinum Webkinz
Platinum Webkinz
Court...you don't shop at Tillys.

View user profile http://www.webbies4ever.net

49 Re: Outfit thread! on Thu Nov 13, 2008 2:30 pm

dogluver808

avatar
Global Moderator
Global Moderator
OMGosh dat outfit was kool Mags! Luf dat shirt and the shirt frum Cat's! If you have time (and ONLY if ya have time cuz I don't want u to b stressed) here's another:

W4E user: UR OBFFE!!!
Any specific colors: Turquiose, white, black, royal blue and purple...
Favorte store/stores: Claire's, Limited Too, JCPenny's, Sears...
Occasion: Meeting the J.Bros! (lolz u can tell I'm bored!)
Accesories you want me to include: clip-on earrings, necklace, bracelet, ring, (maybe) hat....
Ears pierced?: Nope...
Budget: none (cuz budgets aren't FUN!)
Shoes?: High heel sneakers!
Anything else: No J.Bros merchandise!

Don't make me look stupid!!! JK I know ya wouldn't do that Maggie! Luv ya! -Doggie!


_________________
New eggies! Clicky them? PWEEASE!?!



Thanx! -Doggie <3
View user profile http://www.webkinzmania.motionsforum.com

50 Re: Outfit thread! on Thu Nov 13, 2008 3:23 pm

doglover9m

avatar
Moderator
Moderator
dogluver808 wrote:OMGosh dat outfit was kool Mags! Luf dat shirt and the shirt frum Cat's! If you have time (and ONLY if ya have time cuz I don't want u to b stressed) here's another:

W4E user: UR OBFFE!!!
Any specific colors: Turquiose, white, black, royal blue and purple...
Favorte store/stores: Claire's, Limited Too, JCPenny's, Sears...
Occasion: Meeting the J.Bros! (lolz u can tell I'm bored!)
Accesories you want me to include: clip-on earrings, necklace, bracelet, ring, (maybe) hat....
Ears pierced?: Nope...
Budget: none (cuz budgets aren't FUN!)
Shoes?: High heel sneakers!
Anything else: No J.Bros merchandise!

Don't make me look stupid!!! JK I know ya wouldn't do that Maggie! Luv ya! -Doggie!
High heeled sneakers?BORROW MINE!
xDD.
They are green...green bay packers!I'll get right on it!
Comin soon!


_________________

OFFICIALLY...TEAM JACOB! GO NEW MOON!

Name: Happy Birthday Cuz(Its name is Tessie!)
View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum