Webbies 4 Ever!

Log in

I forgot my password




You are not connected. Please login or register

New Harry Potter Book

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 New Harry Potter Book on Tue Apr 29, 2008 10:59 pm

vince730

avatar
Administrator/ Founder
Administrator/ Founder
Has Anyone Read the Newest Harry Potter Book?

Its sitting here right next to me on my shelf and I'm debating on whether to read it next.

Is it worth it for a really long book?

What do you think?


_________________

View user profile

2 Re: New Harry Potter Book on Tue Apr 29, 2008 11:54 pm

Icicle20

avatar
Administrator
Administrator
Is this the last one? I haven't read it, i just went on wikipedia to find out who died at the end.


_________________
"I've got soul but I'm not a soldier"
View user profile

3 Re: New Harry Potter Book on Wed Apr 30, 2008 12:42 am

vince730

avatar
Administrator/ Founder
Administrator/ Founder
ROFL Good Job.


_________________

View user profile

4 Re: New Harry Potter Book on Wed Apr 30, 2008 7:03 am

Sashi

avatar
Rainbow Webkinz
Rainbow Webkinz
I love the Harry Potter series but haven't read the newest book.
The movies are prettty good, too!!!

View user profile

5 Re: New Harry Potter Book on Wed Apr 30, 2008 2:33 pm

emma4ever12

avatar
Webkinz =]
Webkinz =]
iit is so good it is insane!

View user profile

6 Re: New Harry Potter Book on Wed Apr 30, 2008 3:08 pm

Sashi

avatar
Rainbow Webkinz
Rainbow Webkinz
emma4ever12 wrote:iit is so good it is insane!

oh, emma...this has my couriosity up!!! is book in paperback yet???

View user profile

7 Re: New Harry Potter Book on Wed Apr 30, 2008 3:29 pm

Guest

avatar
Guest
yeah its in paperback! i have read all of them but the 3rd!!! LOL!The last one is one of my favs! (2nd place to my opinion!) (#1 is the 5th!)

8 Re: New Harry Potter Book on Wed Apr 30, 2008 3:56 pm

Sashi

avatar
Rainbow Webkinz
Rainbow Webkinz
RubberDuckie22 wrote:yeah its in paperback! i have read all of them but the 3rd!!! LOL!The last one is one of my favs! (2nd place to my opinion!) (#1 is the 5th!)

Thanks thats good to know its in paperback. I'll definitely be finding one to read.

View user profile

9 Re: New Harry Potter Book on Wed Apr 30, 2008 4:16 pm

vince730

avatar
Administrator/ Founder
Administrator/ Founder
Sashi wrote:I love the Harry Potter series but haven't read the newest book.
The movies are prettty good, too!!!

I love the Movies.......even though they are not always excatly like the book! Very Happy

All my Copies just happen to be hard copies.....but I'd love to have a Paperback copy too because its much more convenient for traveling.


_________________

View user profile

10 Re: New Harry Potter Book on Wed Apr 30, 2008 6:00 pm

ZebraDude

avatar
Administrator/ Founder
Administrator/ Founder
My friends have told me it's the best yet...I haven't read it yet.


_________________
If you see something signed ZD, that's me!



View user profile

11 Re: New Harry Potter Book on Wed Apr 30, 2008 6:33 pm

Guest

avatar
Guest
not the best... the 5th one is!

12 Re: New Harry Potter Book on Wed Apr 30, 2008 7:02 pm

Icicle20

avatar
Administrator
Administrator
Whats so good about 'Order Of The Phoenix"? LOL Smile


_________________
"I've got soul but I'm not a soldier"
View user profile

13 Re: New Harry Potter Book on Thu May 01, 2008 3:00 pm

Guest

avatar
Guest
IDK, it just describes everything! (thats why it is the longest HP book!!!!!)

14 Re: New Harry Potter Book on Thu May 01, 2008 8:22 pm

Icicle20

avatar
Administrator
Administrator
It's the longest? Really, I thought that like the fourth was the longest.


_________________
"I've got soul but I'm not a soldier"
View user profile

15 Re: New Harry Potter Book on Wed Dec 23, 2009 7:02 am

Santapups

avatar
Lil'Kinz
Lil'Kinz
(Everything I wanna post on has ended a year ago... Sad )

I love the Harry Potter movies! I'm gonna start reading the books soon, but out of the movies, the Half-Blood Prince was the best. Smile

View user profile

16 Re: New Harry Potter Book on Wed Dec 08, 2010 4:45 pm

dogluver808

avatar
Global Moderator
Global Moderator
LOL harry potter is NOTTTTTT literature. haha x)


_________________
New eggies! Clicky them? PWEEASE!?!



Thanx! -Doggie <3
View user profile http://www.webkinzmania.motionsforum.com

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum